To make a hen of a feather.

Jag är fett dålig på att skriva nu för tiden. Men det är för att jag har för lite tid. För lite tid att skriva och för lite tid att tänka. Det får en del följder, bland annat så tror jag att jag blir mer sur och lättretad. Det krävs verkligen pyttelite för att jag ska bli sur och det och inte alls sån jag brukar vara. Känner mig precis som Donna i That 70’s show-avsnittet då Eric drar ner hennes byxor offentligt och hon blir sur, men säger sen, när han sagt förlåt, att det är ok, fast att det inte är det. Fast jag vet att jag överdriver och jag vill ju gärna vara resonlig. Men ibland blir det så svårt. Och ibland, som just nu t ex, försöker jag kompensera och göra mig själv lite lättare genom att vara självisk. Men det funkar sådär. Min knepighet har liksom tagit sig till en helt ny nivå, men jag hoppas att det går över av sig själv snart.