Måndag halva veckan

Nu har jag ringt till Flygbussarnas kundtjänst, självklart sa de att de inte brukade ge ersättning för flygbiljetter, om man ville kunde man skicka in en blankett. Så in i helvete att jag ska!

Råkade nästan cykla till skolan en timme för tidigt idag, man blir så förvirrad av sovmorgon. Passande nog var jag dötrött redan vid tio igår och slocknade tidigare än någonsin. Av någon anledning är det något i mitt huvud som går frunktansvärt långsamt. Trodde först det var helg, men det sitter fortfarande kvar och nu är det ju måndag så det skriker om det. Jag blir så seg.

Innan jag somnade igår låg jag och tänkte på hur annorlunda allt känns nu, mot för ett par veckor sen. Jag är som en helt annan person. Känner mig störigt sårbar. Vill prata om känslor, men det är så ovant, känns som något förbjudet, eller fånigt. Jag är ju kevlarkvinnan med känslorna inlåsta i en titan-ask långt in i hjärnbarken. Eller hur var det?

På onsdag är det fest, för att återknyta till rubriken.

Lämna en kommentar