After all the misery you made

Is it any wonder that I feel afrid
Is it any wonder that i fel betrayed

Keane har alltid något bra att säga.

Dagen första 2 do är avklarat. Lyckades duscha utan att bandaget blev vått, men jag måste nog köpa bättre tejp. Det värsta är att man blir så trött. Men jämna mellanrum så bara vill man sova, så är det i och för sig nästan jämt för mig, men det är extra jobbigt nu. Men shit vilken fast vänster-skinka jag kommer ha om fyra veckor! Förkyld har jag dessutom blivit till råga på allt.

Vår käre 1Q ringde innan jag hunnit ur sängen och bjöd in till middag ikväll klockan 7. Vi ska tydligen planera Jericho-gasquen, det ska bli najs. Mamma ringde också och väckte mig och förvarnade om snöstorm, nu igen, så hon tyckte att vi skulle åka tåg hem till Säter på lördag. Som om det skulle gå bättre? Jag hoppas på ingen snöstorm och funderar på att ta en kopp kaffe innan jag somnar. Bai.

Lämna en kommentar