Min lediga dag.

Imorgon är jag ledig hela dagen och jag har inte planerat någonting. Eller jag ska nog simma med Erika, för det blev inget idag och så måste jag plugga. Men annars vet jag inte, det finns inget jag måste göra heller, eller jo nu kom jag på det. Fixa personal och vilka servetter/putsa bestick och glas till seriorsmiddagen på lördag. Gud så skönt, får panik av att inte ha något att göra och vara ensam och dessutom inte riktigt ha någon lust till något, det kanske är det som skrämmer mest, olusten. I mitt liv har jag haft enorma problem med olust, olust och blygsel. De har hängt ihop som en katt och dennes svans. Depression leder till olust, olust leder till depression.

Jag har på något mirakulöst sätt vänt tillbaka mitt dygn totalt. Från att ha sovit 6-14 så har jag somnat vid 1 de senaste två nätterna och vaknade 7 igår och 9 idag. Fast sen blev jag toktrött ändå och däckade två timmar på Arashs soffa i eftermiddags, vilket var juvligt. Men nu går det väl inte kväll.

Allt har blivit lite dövat sen förra veckan. Uppgångarna är inte lika höga och nedgångerna inte så låga, jag antar att jag borde vara glad, men jag vet inte, jag saknar det på något sätt, det var lite som knark och knark är bra har jag hört.

Bai.

Återkomsten av det gamla.

Mitt så kallade liv. I dag var jag duktig och gick upp i tid och var i skolan och pluggade. Hängde i och för sig på uplands och hos Arash lite länge men jag tror inte det skadar. Känner mig lite trött och som om något fattas. Men det är ju ytterst sällan som allt är som det ska antar jag. Vi har sett gamla Rederietavsnitt hela kvällen hos Arash, druckit must och ätit pepparkakor och chips. Det var faktiskt förvånansvärt spännande. Men sen blev jag trött som sagt, vaknade av någon konstig anledning av mig själv före 7 i morse och var alldeles pigg. Imorn är det simmning mer Erika, ska bli kull!

Gudnait.